On the road

02_OCT_01El llibre A la carretera és un dels meus preferits (d’altres obres de Jack Kerouac no ho sóc tant), i fer kilometres per les carreteres americanes, ser on the road, era un dels alicients del viatge.

02_OCT_02Havíem d’anar des de Los Angeles fins a Monument Valley, i faríem nit allà on ens canséssim de conduir. A més a més vam aprofitar el matí per anar a un outlet a comprar, concretament vam anar a Ontario Mills, sobretot a comprar texans que surten força bé de preu, i quasi tots els dependents parlen castellà, si no us defenseu en anglès no tindreu problemes. L’outlet és molt americà, és a dir immens, molt. Si voleu mirar totes les tendes us hi podeu passar un parell de dies tranquil·lament, nosaltres sabíem el que volíem i vam anar a tiro fet, però ens hi vam passar el matí. I després carretera!

02_OCT_0302_OCT_04Molta carretera.

02_OCT_05Carretera inacabable, paisatges àrids.

02_OCT_0602_OCT_0702_OCT_0802_OCT_09Vam arribar a Needles encara d’hora, així que vam decidir tirar encara més endavant, fins a Seligman. A més a més a mida que ens endinsàvem a Arizona anavem deixant enrere les autopistes i feiem carreteres més petites, i en alguns trossos a més a més vam passar per la mítica Route 66.

02_OCT_1002_OCT_11Finalment vam arribar a Seligman i vam allotjar-nos al Supai Motel, a més a més vam agafar la darrera habitació disponible de l’hotel (i creiem que del poble), hauríem hagut de seguir fins Flagstaff però ja començàvem a estar cansats.

02_OCT_12Vam sopar en un restaurant típic americà, i molt bé a més a més. I vam estar xerrant amb el nostre veí de taula que ens explicava que havia fet dos cops el camí de Sant Jaume, i encara s’enrecordava del pop.

Un sopar excel·lent

Una decoració "peculiar"

Una decoració “peculiar”

Un dia rodó, havíem fet les compres (i per tant ens oblidàvem del tema) i els quilòmetres que ens havíem marcat. I jo a més a més vaig conduir ni que fos uns metres per la mítica Route 66.

Nota: Totes les fotos d’aquesta entrada s’han fet amb el telèfon mòbil.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *