Hamburg

Tocava visitar la ciutat d’Hamburg(ciutat estat a més a més), i la veritat és que ni la nit ni el matí amb la seva pluja convidaven gaire a sortir, però tocava. Vam xerrar amb uns veïns de càmping, ens vam trobar en un cobert per esmorzar, i ens van dir que ells també anaven a Hamburg i que ens podien guiar fins on aparcaven ells. Dit i fet, els vam seguir i vam aparcar els cotxes junts, ells van anar a lo seu i nosaltres cap a visitar la ciutat, i lamentant haver-nos preparat per un dia de pluja, quina calor vam passar!

HAM_01HAM_02HAM_03La ciutat d’Hamburg té canals i una estètica molt industrial, però queda molt bé, la combinació del totxo amb el cel i els canals que condueixen al port, i les vies del tren, tot molt alemany (és a dir, molt organitzat).

HAM_04HAM_05HAM_06HAM_07HAM_09HAM_10De seguida vam voler anar cap al barri vermell o reeperbahn, hi havia una passejada, però també hauríem gaudit de caminar sense rumb, però havíem llegit que calia anar al reeperbahn, també conegut com Sankt Pauli, i veient el que ens estava agradant la ciutat tot ens semblava bé.

HAM_11HAM_12HAM_13HAM_14El reeperbahn a veure, és un barri on et trobes només entrar amb aquest cartell:

Prohibides pistoles, navalles, ampolles trencades, bats...

De nit ha de ser una zona encantadora

El cartell ens va deixar flipats

La primera impressió que ens va produir reeperbahn va ser “hem arribat a Lloret”, i no parlo del Lloret interessant del que vaig parlar en aquesta entrada, parlo de l’altre. Bars, botigues i sex-shops, almenys va anar bé perquè entre un bar i un sex-shop vam passar les hores de més calor amb aire condicionat.

HAM_16HAM_17

El millor per la calor

Si el cartell de l’entrada al barri tenia el seu dallonses aquí ja…

BarriRoig2

No surt a la foto però hi havia segurata

Vaig entrar-hi, la Sandra em va esperar fora amb la càmara, i amb més dones que estaven esperant que els seus homes els hi expliquessin què s’hi amagava. Exactament el mateix que els aparadors d’Amsterdam, amb prostitutes, poques perquè era al matí. Imagino que l’accés restringit és per no convertir allò en una atracció turística com a Amsterdam.

Vam acabar al port, amb tot de parades de coses més o menys relacionades amb la solidaritat i menjar, no hi havia cap tenda de pantalons curts (me n’hauria comprat uns al moment), hi havia ambient com de fira, com que començava a ser normal per tot Alemanya trobar-nos amb les festes ja ni vam preguntar. Per cert, molt bons els entrepans de peix, amb allò i una cervesa matavem la gana una estona.

HAM_19HAM_20HAM_21D’allà ja vam tirar cap amunt, cap a la part de la ciutat que no era ni el port ni el reeperbahn. Vam arribar a l’ajuntament on onejava una bandera molt colorida.

HAM_22HAM_23HAM_24HAM_25Hi havia un festival GLBT i tota aquella zona tenia molta animació. Amb animació o sense era un passeig amb unes grans vistes.

HAM_26HAM_27HAM_28HAM_29HAM_30HAM_31HAM_32Amb això ja vam completar el dia. Va acabar sent una visita exprés, la veritat és que la ciutat dóna per força més i va ser dels llocs que més ens va agradar en aquestes vacances.

HAM_33

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *